A25 Emakumeen aurkako indarkeriari ez

2020/11/24

A25 Emakumeen aurkako indarkeria desagerrarazteko nazioarteko eguna dela eta hainbat ekimen jarri ditugu martxan ikastetxean irakasleen zein ikasleen parte hartzea bultzatzeko asmoz.

Astean zehar  formatu ezberdinak planteatu ditugu: Naizen elkarteko  kide baten ahotik jaso dogu transexualitatearen errealitatea bertatik bertara;  Erandioko emakumeen Elkarteak egindako “Maroma” dokumentalaren proiekzioa eta zine forumaz  gozatzeko aukera izan dugu eta Aldarte elkartearen bisita jaso dugu  ere.  Ikasle zein irakasleen sormena astindu nahian argazki lehiaketa jarri dugu abian desberdinatsuna? lelopean.

Beste alde batetik eta A25ean bertan, panelak egon dira sarreran nahi duenak mezu bat idatzi dezan eta Tartangako talde feministak, Txotxolek, prestatutako bideo-manifestua  izan dugu ikusgai geletan.  Eskerrik asko parte hartu duzuen guztioi! Emakumeen aurkako indarkeriak aurrean eta tinko aurkituko gaita.

Kantu Kolore, Zuekin

20/11/2020

Gaur, Azaroak 20, Haurren eskubideen Nazioarteko Eguna ospatzeko gure irakaslea, Maitane Salvadorrek, abesti eta bideoklipa hau oparitzen digu guztioi. BIDEOA

Haurren eskubideei buruz hitz egiten duen abestia da, eta bideo klipa egiteko koloborazio bereziak izan ditu; Mikel Markez, Esti Markez, Gontzal Mendibil, Aiora Errenteria( zea Mays) eta Donostiako Orfeoi Gaztea, besteak beste.

Taldeak, kantua, eta mezua zabaltzeaz gain, haratago joan nahi izan du.
Eurek eredu izan. Horrexegatik Kantu honetatik ateratako onura guztiak @ndank.ndank.elkartea elkarteari emango dizkiote.

Elkarte honek Segenaleko Dionewar herriarekin lan egiten du bertan, kulturaniztasuna eta garapena bultzatzen duen proiektu zoragarri bat martxan du.

Norbaitek ere lagundu nahi badu, bideoaren azpian jarritako esteka horretan, bideioa bera deskargatzeko aukera dago, bestela ere, bideoa ikusi eta lagunekin konpartitu eta partekatu ahal da.

Mila esker denon artean mundu hobea egiten laguntzeagatik! Elkarrekin hobeto!

Un año más Tartanga participa en el municipio en la gran recogida de alimentos

20/11/2020

Un año más   el CIFP Tartanga LHII, participará en un supermercado de Erandio en la gran colecta que organiza el Banco de Alimentos de Bizkaia entre el 16 y 22 de Noviembre. Se trata de la séptima edición de la iniciativa solidaria, y debido a la situación actual las personas voluntarias solo informarán de la iniciativa. La donación de alimentos en vez de ser mediante la entrega de bolsas a las personas voluntarias en los establecimientos, será por medio del BONO ALIMENTO, que se adquiere un bono alimento del importe que el cliente desee al pasar por caja.

También desde la asociación han pedido, “de forma excepcional”, donaciones de dinero que se pueden hacer a través de la página web del Banco de Alimentos de Bizkaia.

¡Os animamos a participar en esta  iniciativa!

VIDEO: GRAN RECOGIDA DE ALIMENTOS 2020 ¡VOLVEMOS! - spot 30''

THE FIVE COVENS presenta su videojuego en Tartanga.

13/11/2020

THE FIVE COVENS presenta su videojuego en Tartanga.

5 ex alumnos del ciclo de Animación y Videojuegos de Tartanga presentan THE FIVE COVENS, un videojuego que nació como proyecto de clase, y después de un año de desarrollo, a principios de 2021 se publicará para PlayStation 4.

Nombres de los alumnos/desarrolladores: Eder García, Ismael Molano, Aitor Artetxe, Unai Aranaga eta Ethan Reyes.

Zorionak a todxs!

CHARLAS Y AUTOBÚS DONACIÓN DE SANGRE

11/11/2020

CHARLAS Y AUTOBÚS DONACIÓN DE SANGRE

Como todos los años, el autobús de donación de sangre vendrá a nuestro centro. Este curso lo hará el 17 de noviembre, de 9:00 a 14:00h. Con la intención de informarnos sobre la importancia de las donaciones, los días 16 y 17 de noviembre dos personas voluntarias se acercarán a vuestras clases a daros una brevísima charla al respecto (unos 10 minutos).

Esperamos vuestra colaboración.

El reparto de los grupos es el siguiente:

16 de Noviembre de 2020

8:30 1A3D 020        8:50 1 AFI Areto txikia    9:10 1 DAM 210