BIME PRO, Bilbon

Urriaren 26tik 29ra, BIME PRO bilgune profesiona ospatu zen Bilbon. BIME PROk munduko toki guztietako profesionalak bildu zituen Euskalduna jauregian. Hiria, berrikuntzaren, teknologiaren, networkingaren eta musika-industriaren etorkizunaren epizentro bihurtuz.

Tartanga LHII zentruko soinuko lehen eta bigarren mailako ikasleak gerturatu ziren bertara. Esperientzia bikaina izan zen gure ikasleentzat  sektoreko profesionalekin elkar trukean ibiltzea eta bertan egon ziren tailer eta hitzaldietan parte hartzea.

Eskerrik asko BIME PRO!!

Kalitatea Topera

Kimika eta ingurumen osasuneko bigarren mailako ikasleak, Hazi fundazioak antolaturiko "Kalitatea topera" programan parte hartu dute. Ajuriako Berroja txakolindegian, "Bizkaiko txakolina" izendapena duen txakoliña egiteko prozedura osoa bertatik bertara ezagutu dute. Kortezubiko Barrenetxe baserrian berriz, Eusko labeldun haragia produkzitzeko jarraitu beharreko urrats eta kontrol guztien berri izan dute. Horrela, gure baserritarrek kalitatezko produktu konnpetitiboak merkaturatu ahal izateko egiten ari diren lana ikusteko aukera izan dute.

Maker Gela Tartangan

Nolabait definitzeko, maker bat bere eskuekin egiten duenaren bidez ikasten duen pertsona bat da. Horretarako fabrikazio digitalerako teknologiak eta  komunitateak sortutako baliabideak erabiltzen ditu eta ikasitakoarekin horiei bere aportazioa egiten die bueltan.

Modu honetan makerrek euren proiektuak elkarlanean aurrera eramateko espazio teknologikoak behar dituzte: fabrikazio digitalerako makinak izateaz gainera ezagutza partekatzeko espazioak, teknologiarekin esperimentatzeko eta elkarrekin ikasteko topaleku.
Horregaitik Tartangak ezin du Maker kulturatik at egon eta gure hezkuntza komunitatearentzako, ikasle zein irakasleentzako espazio berri bat ireki dugu.

Espazio honek hurrengo teknologia edo makinak batzen ditu:

1- 3D prototipadorako inprimagailuak (ABS, PLA eta TPU materialak inprimatzeko)
2- Ordenagailuz kontrolatutako laser-ebakitzaile bat, 2D zatietatik abiatuta 3D egiturak mihiztatzeko
3- Biniloak ebakitzeko ploterra
4- Elektronikako instrumentazio gunea (soldadore, oszilokopio,…)
5- Kostu txikiko prozesadoreetarako programazio-tresnak (Arduino, ESP32, makey-makey, m5staick,…)
6- Brikolajerako eskuzko makineria: taladroa, serrak,…

Hau guztia bi espazio desberdinetan banatu izan dugu:

- Espazio Garbia: Fabrikazio digitalerako sistemak eta alor elektronikoa
- Espazio zikina: Brikolajerako erramintak

Abierto plazo de inscripción Erasmus+

Se abre el plazo de inscripción para realizar prácticas en la Unión Europea (FCT) para alumnado de 2º curso de Ciclos Formativos de Grado Superior y Medio y Cursos de Especialización.

La sesión informativa será el  26 de septiembre en el Areto Nagusia a las 11:30 horas.  A las 15:00 horas para  2LCB, 2RAD, 2PAE y Cursos de Especialización!!

Si te interesa, después de la sesión informativa, rellena el formulario de inscripción en el siguiente enlace antes del 30 de septiembre de 2022 y envía tu Cover Letter, CV Europass en inglés y certificados de idiomas a erasmus@tartanga.eus para el 5 de octubre.

Bases del proceso de selección.

¡¡¡Anímate!!!!!

Preinscripción y Matrícula

Ciclos Formativos y Cursos de especialización

Matrícula

En periodo extraordinario-- 28 y 29 de julio, y desde el 1 de septiembre al 14 de octubre

El 27 de julio a partir de las 14:00 se habilitará la posibilidad de coger cita previa.

Las plazas se irán adjudicando según el orden de llegada generado mediante las citas previas. En caso de que no hubiera plaza disponible se le incluirá en la lista de espera.