BIM 7D (Biki Digitala

• 10/12/2020 |

BIM 7D (Biki Digitala).

Tartanga LHII Ikastetxeak Lanbide profesionaleko familia anitzekin BIM7D, biki digitalaren inguruan, eraikuntza-proiektu bat sortu eta kudeatzeko berrikuntza proiektu bat garatzen ari gara. Berokuntza galdara gela bat eskaneatu eta digitalizatu behar dugu mantentze gestioa hobetzeko xedearekin, baita instalazioaren eraginkortasuna eta iraunkortasuna handitzeko ere.

Building Information Modeling (Bim) inguruan lan egingo dugu. Eraiken LHII, Contruccion Bizkaia LHII, eta Easo Politekniko eskolakoak “Eraikuntza eta Obra zibila” familiako lanak burutuko dituzte;  Tartanga LHII “Irudia eta Soinu” familiakoa, errealitate areagotua landuko du, Usurbil LHII “Energia eta Ura” eta Tolosaldea ikastetxeko partaideek “Instalazio eta Mantentzea” familiakoen aportazioak egingo ditu proiektuaren lidergotza emanez. Enpresa kolaboratzaiak GIROA S.A.U, SALTOKI eta Ip21 Ingeniería de Proyectos - BIM.

BIM 7D (Biki Digitala).