Prueba de Inglés de ciclos multilingües, 3 de junio de 2022

Ziklo sarbide probak

Chile Programa

Aurrematrikula eta Matrikula

Heziketa zikloak eta espezializazio kurtsoak

Ziklo eleanitzetako ingeleseko proba, 2022ko ekainaren 3an

Matrikula

Kontsultaren bat baduzu, atal batean sakatu, osatu eta bidali.

Ahalik eta lasterren izango duzu gure berri.

Idazkaritza

Hezkuntza- eta lanbide-orientazioa

Langile eta langabetuentzako ikastaroak

Lantokiko prestakuntza. LH Duala

Bestelakoak

Aurreko urtean “Komunikazioak eta hodei-konputazioa” proiektuaren barruan 5G lan-taldea sortu ondoren, aurten aurrerapauso garrantzitsu bat eman da Euskadiko lanbide heziketarako lehen 5G
 laborategia
ren sorrerarekin. Laborategia, Tartanga LHIIko gela batean kokatua, Vicente Llanera (Somorrostro Ikastetxea) eta Mikel Juanes (Tartanga LHII) irakasleek zuzentzen dute
izan dezakeen eragina eta aplikazio-eremua aztertzea da. Gidatze autonomoa, Industrial Internet of Things (IIoT), bereizmen handiko ikus-entzunezko streaming-a, telemedikuntza… arlo horietan izango du
eragin handiena 5G-ak, eta gure ikastetxeetatik datozen aldaketei erantzun egokia ematea da gure xedea.

"Shadowing experience" en Tartanga

El 27 de abril tuvimos el placer de recibir a 4 alumnas de la ESO del Centro escolar San Adrián, participantes de la experiencia Shadowing: “Cómo ser profesional por un día”.

Esta experiencia organizada desde Bilbao Ekintza se presenta como una propuesta para impulsar una nueva línea de actuación cuyo objetivo es que las alumnas conozcan las familias profesionales y oferta formativa de conocimientos STEAM relacionadas con las actividades profesionales y los perfiles de FP demandados por las empresas del ámbito de los Servicios Avanzados.

Aldaketa posible egin dezagun!

Hurrengo bideoan gogoratu ditzakezue, gure mundua mundu jasangarriago batera eraldatu ahal izateko 17 GIHak.  Denon artean mundu hobeago bat lortu dezakegulako.

Proiektua: ekonomia zirkularra

1- Gure baratzea

QSA-ko 1.mailako ikasleak baratzean barazkiak eta usaindun landareak landatu dituzte. Askok baratzean inolako esperientziarik ez izan arren, aitzurra hartu eta gustura aritu dira lanean. Egindako lanarekin pozik agertu dira. Aurrerago beste landaketa bat egingo dute.

Ea ikasturte honetan zehar uzta jasotzerik dagoen!!

Colaborando con nuestro entorno

El alumnado de Integración Social ha realizado un trabajo colaborativo en diferentes sectores de nuestra área profesional. El reto ha sido realizar una intervención en 10 centros colaboradores (Jado ikastetxea, Altzaga ikastola, Lantegi Batuak, Formación Básica de Erandio, Larrea ikastetxea, Ategorri BI, Romo eskola, Intxixu ikastola, Rontegi eskola y Cáritas) contando con un gran abanico de personas con edades y perfiles diferentes.

A pesar de las dificultades encontradas llevar a cabo este reto ha sido muy enriquecedor para todas las partes: profesorado, alumnado y profesionales. Toda una oportunidad para vivir en primera persona el mundo laboral.

Plazer bat izan da erronka hau bizi izatea!!!

A25 Tartanga

"Erasoen aurrean, emakumeak saretu"

Azaroaren 25ean Tartangako irakasle eta ikasleok emakumeen aurkako biolentziaren aurrean planto egin genuen Hallean. Ikasle eta irakasleek osatutako batzordeak Woman in Black ekintza antolatu zuen eta parte hartze zabala izan genuen. Hilketa emakumeok jasaten dugun biolentziarien adierazpenik gordinena bada ere, egunero ematen diren indarkeria mota guztiak desagertarazteko lanean eta saretzen jarraituko dugu.

Idazkaritzan izapideak egiteko

Eskatu edozein momentutan