Albisteak

3D INPRIMAKETA ASTEA

Aste honetan 3D INPRIMAKETA ASTEA aurrera eramango dugu Tartangan. Hauxe mundo kreatiboa gure zentruko irakasleengana hurbildu nahian MasterClass desberdinak eskainiko ditugu.Bertan ikastetxeko familia profesional desberdinetako irakasleak hartuko dute parte. Ondoren, iaz egin gendun bezala,  "hauxe mundu kreatiboa" ekimena gure ikasleengana zabaltzeko asmoa dugu.

Ideia, bilaketa, diseinua, software, programak, inprimaketa , prototipoa,…. prozesu polita bezain interesgarria!

Reto-colaboración con la ONG ZABALKETA

Dentro de la metodología ETHAZI y con la colaboración de la ONG ZABALKETA, el alumnado de Integración social ha realizado un reto que ha consistido en el análisis de vulnerabilidades y las posibles vías para la construcción de la equidad de género en una zona de Bolivia. Es una buena herramienta metodológica que permite reflexionar sobre los “modelos de desarrollo”, e identificar las premisas necesarias para favorecer aquel que priorice los derechos y el bienestar de las personas, en un entorno respetuoso con el medio ambiente.

El alumnado participó activamente en la identificación de vulnerabilidades, propuso alternativas de cambio y además pudieron poner en práctica sus conocimientos teóricos sobre proyectos sociales.

La finalidad es incorporar valores y promover cambios de actitudes a partir del conocimiento y reflexión sobre las distintas realidades sociales y culturales del mundo

Amama mia

Ikus-entzunezko  eta ikuskizunen produkzio ziklo-ko ikasle eta irakasleek ,Irudi eta Soinua, antzerki konpainiak egoitzan hartzeko programaren barruan,  atzo   Kalamua Teatro taldeari eta  “Amama mia” beraien antzezlanari harrera eta entsegu-zerbitzu teknikoa eman zioten.

A25 Tartanga

"Erasoen aurrean, emakumeak saretu"

Azaroaren 25ean Tartangako irakasle eta ikasleok emakumeen aurkako biolentziaren aurrean planto egin genuen Hallean. Ikasle eta irakasleek osatutako batzordeak Woman in Black ekintza antolatu zuen eta parte hartze zabala izan genuen. Hilketa emakumeok jasaten dugun biolentziarien adierazpenik gordinena bada ere, egunero ematen diren indarkeria mota guztiak desagertarazteko lanean eta saretzen jarraituko dugu.

"Erasoen aurrean, emakumeak saretu"

Aste Berdea

Abenduaren 14tik16ra ospatuko den Aste berdea dela eta argazki lehiaketa bat antolatu da. "Zaindu dezagun gure ingurumena" gaia landuko da eta abenduaren 9ra arte partaideen argazkiak jasoko dira izubikar@tartanga.eus helbidean.

Irabazleari tablet bat oparituko zaio.

Animatu eta parte hartu!