Albisteak

Este portlet ya no esta disponible.

A21E La ecuación de la crisis

18/05/2020

La pandemia del coronavirus, como el 70% de las enfermedades emergentes de los últimos 40 años, la hemos provocado directa o indirectamente nosotros mismos.

¿Como podemos pensar que destruir los ecosistemas y sobreexplotar los recursos no puede acarrear consecuencias profundas en nuestras vidas?

El efecto protector de la biodiversidad por dilución de la carga vírica, fue ya planteado hace 15 años por Felicia Keesing.
Nuestros nuevos hábitos globales, en medio de una Naturaleza simplificada y empobrecida que no cumple con las funciones y la protección que tanto necesitamos, son responsables de muchos desastres. Vivimos de espaldas a la Naturaleza, pero nuestra salud depende de ella mucho más de lo que pensamos.
Os invitamos a reflexionar con el siguiente vide

Os invitamos a reflexionar con el siguiente video.

Martxoak 8 KATERIK GABE, KATEAN

2020/03/03

KATERIK GABE, KATEAN: berdintasunaren katea eta emakumeen ahalduntzea indartzen jarraitzeko deia.

Martxoaren 8ko kanpainak berdintasunarekin eta emakumeen eskubideekin lotutako zenbait urteurren ekarri ditu gogora, hala nola, Beijingo Adierazpen eta Ekintza Plataformaren 25. urteurrena edo Berdintasunerako Euskal Legea onartu zeneko 15. urteurrena. Urteurren horiek gogoratuz, berdintasunaren aldeko eta emakumeen eskubideen aldeko lana atzetik datorren katea dela azpimarratu nahi du kanpainak.

Era berean, iraganean eskubideak lortzen eta berdintasunaren aldeko urratsak ematen joan diren emakume horiei guztiei omenaldi bat egiteko modu bat da, eta belaunaldi berriei dei bat egiteko, kateari jarraipena emateko eta emakumeen ahalduntzea indartzen jarraitzeko

Kanpainaren leloa hauxe da: KATERIK GABE, KATEAN.

Bideoa

Tartangak bat egiten du Europa mailan milurteko honetarako adostu den helburu honekin.

AFIko 2. Mailako ikasle talde bat StartInnova Programako finalean

02/03/2020

Aurreko otsailaren 19an izan zen finala, Sarrikoko Ekonomia eta Enpresa Zientzien fakultatean. Bertan Libuka taldeak (Jagoba Madariagak, Eneko Lopok, Urko Rodriguezek eta Txaber Riverok) beraien negozio ideia eta plana aurkezteko aukera izan zuten.

Proiektua horrela deskribatzen dute ikasleek: Libuka taldeko kideon ustez, gaur egungo ikaskuntza sisteman gabezia handia dago. Ikastetxeetan  internet bidez eta ordenagailuz lan egiten dugun bitartean, oraindik liburuak fisikoki bakarrik existitzen dira (Lanbide Heziketan, adibidez) eta hauxe atzera pauso bat dela uste dugu. Horregatik, ikasgai ezberdinetako liburuentzako online bidezko aplikazio bat sortzea erabaki dugu behar honi aurre egiteko. Libuka enpresak ikaskuntza baliabideen digitalizazioan datza. Horrela, ikasleon beharrizan bati ondo erantzuten diogula uste dugu eta ingurugiroa errespetatzen dugu”.

Gazteen ekintzailetza sustatzea helburu duen StartInnova programan, 18 urtetik gorako kategorian, hainbat ikastetxeetako 42 talde aurkeztu dira, non horietatik 4 talde 2. AFIkoak izan diren.
Zorionak talde finalistari eta gainontzeko taldeei ere, hilabete hauetan zehar egin duten lanagatik!

PLAYSTATION-EK The Five Covens bideojokoa aukeratu du

2020/02/27

The Five Covens bideojokua Tartangako A3D zikloko bigarren mailako 6 ikaslek sortu dute, eta PlayStationen Talents Games Camp-ek hautatu egin du.

Ideia eskolan hasi zen garatzen, bigarren mailako proiektu bezala. Orain, otsailetik aurrera taldea PlayStationek Bilbon duen egoitzara joango da; hurrengo 10 hilabeteetan  lanean arituko dira bideojokua PlayStation 4era eramateko, eta hortarako SIEren laguntza eta aholkua jasoko dute.
“Proiektu honi jarraipena emateaz oso pozik gaude. PlayStation bezalako marka baten babesean aurkitzea sekulako aukera da guretzat eta bizipen hau ahalik eta gehien aprobetxatzea espero dugu. “The Five Covens” ikasteko, hazteko lehen kontaktua da.” azaltzen digu Eder Garcia taldeko partehartzaile batek.

PlayStation Games Camp Bilbo Bizkaiko Foru Aldundiaren eta Sony Interactive Entertainment enpresaren artean sortutako ekimen bat da; bideojokoen alorrean bertoko talentua bultzatzea du helburu, edukiak azkartu eta entrepresa berrien sorkuntza sustatzeko asmoz.

“The Five Covens” fantasia mundu baten sortuta dago, Brenda sorginaren pausoak jarraitu beharko dituzu gaztelutik ihes egiteko, botere eta trebetasun anitz martxan jarriaz”.

Hemen trailerra

ZORIXONAK EKIPO!  AUPA ZUEK!