Albisteak

GARAPEN IRAUNKORRERAKO HELBURUAK, ZER DIREN ETA NOLA IRISTEN GAREN

22/01/2021

UNESCO Etxeak animazio bat sortu du Gasteizko Udalaren, Bilboko Udalaren eta Garapenerako Lankidetzaren Euskal Agentziaren laguntzarekin, 2030 Agenda zer den eta Garapen Iraunkorrerako Helburuak zein diren azaltzeko. Ikus-entzunezko hau ezinbesteko tresna da 2030 Agenda eta GIHak modu erakargarri eta hurbilean ulertarazteko eta zabaltzeko. Animazioaren helburua da 2030 Agenda eta GIHak testuinguru globalean zein tokian tokiko testuinguruan ezagutaraztea eta guri nola eragiten diguten azaltzea, gizarte informatuago eta kontzienteago bat sortu ahal izateko. Halaber, ikus-entzunezko honen bitartez, iraunkortasuna, genero-berdintasuna, justizia eta giza eskubideak nabarmendu nahi dira, baita herritar aktibo eta kontzienteek duten betebeharra ere.

Aktibatu zure ideiak

14/01/2021

Todo listo para el acto de entrega de premios del concurso de ideas "Aktibatu zure ideiak"

El Ayuntamiento de Erandio y la Diputación Foral de Bizkaia organizan este viernes15 de enero a las 17:00h en el Gaztetxoko de Erandio la  entrega de premios del 2º concurso de ideas del plan joven municipal. En este evento los 7 proyectos finalistas, uno de ellos presentado por un estudiante del CIFP Tartanga , realizaran una presentación de su proyecto en formato pecha kutxa para intentar hacerse con el premio a la mejor presentación de esta edición.

SARS-Cov-2 birusaren hedapena edo antzeko egoerak prebenitzeko erabilera ez-sanitarioko eraikinen mantentzea eta erabilera egokitzea

21/12/2020

Tartanga LHII ikastetxea, gaur egungo eta etorkizuneko pandemia egoerei aurre egiten lagunduko duten hainbat baliabide teknologikoren ikerkuntza prozesuan, murgildurik dabil Elorrieta Errekamari eta Harrobi institutuekin elkarlanean.

Airearen eta uraren laginketa sistema berriak aztertzea, pertsonen zenbaketa sistemak ezartzea eta etorkizuneko profezionalentzako formakuntza eguneratu eta espezifikoa sortzea dira, beste batzuen artean, proiektu honen helburu nagusiak.

Bide hontan, Tartangako kideak gure ezagutza eta gogoa proiektu motibagarri honen esku jartzen darraigu.

Bukatu da Euskaraldia

14/12/2020

Tartangak ariketa sozial honetan parte hartu du eta jarritako mahaian 60 pertsonak eman zuten izena. Horretaz gain euren herrian izena emandakoak. Euskaraldiarekin batera hainbat ekitaldi izan ditugu Endika Lahaine raperua, Edorta "Bird center"rekin txorien inguruko tailerra, idazleak,kontzertuak. Eta nola ez, departamentu eta zuzendaritzan egin duzuen esfortsua euskararen erabilera areagotzeko edota hiztegi teknikoa garatzeko. Guzti honegatik eskerrak eman gura dizuegu eta euskaraz bizitzen jarraitzera animatu!

BIM 7D (Biki Digitala

10/12/2020

BIM 7D (Biki Digitala).

Tartanga LHII Ikastetxeak Lanbide profesionaleko familia anitzekin BIM7D, biki digitalaren inguruan, eraikuntza-proiektu bat sortu eta kudeatzeko berrikuntza proiektu bat garatzen ari gara. Berokuntza galdara gela bat eskaneatu eta digitalizatu behar dugu mantentze gestioa hobetzeko xedearekin, baita instalazioaren eraginkortasuna eta iraunkortasuna handitzeko ere.

Building Information Modeling (Bim) inguruan lan egingo dugu. Eraiken LHII, Contruccion Bizkaia LHII, eta Easo Politekniko eskolakoak “Eraikuntza eta Obra zibila” familiako lanak burutuko dituzte;  Tartanga LHII “Irudia eta Soinu” familiakoa, errealitate areagotua landuko du, Usurbil LHII “Energia eta Ura” eta Tolosaldea ikastetxeko partaideek “Instalazio eta Mantentzea” familiakoen aportazioak egingo ditu proiektuaren lidergotza emanez. Enpresa kolaboratzaiak GIROA S.A.U, SALTOKI eta Ip21 Ingeniería de Proyectos - BIM.