Albisteak

Reto-colaboración con la ONG ZABALKETA

Dentro de la metodología ETHAZI y con la colaboración de la ONG ZABALKETA, el alumnado de Integración social ha realizado un reto que ha consistido en el análisis de vulnerabilidades y las posibles vías para la construcción de la equidad de género en una zona de Bolivia. Es una buena herramienta metodológica que permite reflexionar sobre los “modelos de desarrollo”, e identificar las premisas necesarias para favorecer aquel que priorice los derechos y el bienestar de las personas, en un entorno respetuoso con el medio ambiente.

El alumnado participó activamente en la identificación de vulnerabilidades, propuso alternativas de cambio y además pudieron poner en práctica sus conocimientos teóricos sobre proyectos sociales.

La finalidad es incorporar valores y promover cambios de actitudes a partir del conocimiento y reflexión sobre las distintas realidades sociales y culturales del mundo

Amama mia

Ikus-entzunezko  eta ikuskizunen produkzio ziklo-ko ikasle eta irakasleek ,Irudi eta Soinua, antzerki konpainiak egoitzan hartzeko programaren barruan,  atzo   Kalamua Teatro taldeari eta  “Amama mia” beraien antzezlanari harrera eta entsegu-zerbitzu teknikoa eman zioten.

Azterkosta erakusketa

Azaroan zehar itsasoaren sekretuak, bizitza eta garrantzia ezagutzeko modu paregabea izango duzu ikastetxean!

Historiaurretik, gizakiak harreman estua izan du itsasoarekin baina ondo ezagutzen al dugu zer dagoen hor behean? Ba al dakigu klima aldaketak zer eragin duen gure itsasoetan? Panel desberdinen laguntzaz itsas-azpiko sekretu batzuk, bizitzaren sorrera, klima aldaketa, biomimetika… zer diren deskubritu ahal izango dugu!

Gozatu erakusketaz!

Aste Berdea

Abenduaren 14tik16ra ospatuko den Aste berdea dela eta argazki lehiaketa bat antolatu da. "Zaindu dezagun gure ingurumena" gaia landuko da eta abenduaren 9ra arte partaideen argazkiak jasoko dira izubikar@tartanga.eus helbidean.

Irabazleari tablet bat oparituko zaio.

Animatu eta parte hartu!

Urtero bezala, odol bilketaren autobusa gure zentrura hurbilduko da. Aurten Urriaren 29an izango da, 9:00etatik 14:00etara.

Ekintza honi buruzko informazioa eskaintzeko asmoz, gelaz gela pasatuko da bolondres bat, hitzaldi txiki bat ematera.

Anima zaitez!