Albisteak

Este portlet ya no esta disponible.

Abierto plazo de inscripción Erasmus+

14/09/2020

Se abre el plazo de inscripción para realizar prácticas en la Unión Europea (FCT) para alumnado de 2º curso de Ciclos Formativos de Grado Superior y Medio.

Las reuniones informativas se realizarán entre el 23 y el 25 de septiembre de 2020.

Si te interesa, rellena el formulario de inscripción en el siguiente enlace antes del 27 de septiembre de 2020 y envía tu Cover Letter, CV europeo en inglés y certificados de idiomas a erasmus@tartanga.eus antes del 30 de septiembre.

Anímate!!!!!

A21E La ecuación de la crisis

18/05/2020

La pandemia del coronavirus, como el 70% de las enfermedades emergentes de los últimos 40 años, la hemos provocado directa o indirectamente nosotros mismos.

¿Como podemos pensar que destruir los ecosistemas y sobreexplotar los recursos no puede acarrear consecuencias profundas en nuestras vidas?

El efecto protector de la biodiversidad por dilución de la carga vírica, fue ya planteado hace 15 años por Felicia Keesing.
Nuestros nuevos hábitos globales, en medio de una Naturaleza simplificada y empobrecida que no cumple con las funciones y la protección que tanto necesitamos, son responsables de muchos desastres. Vivimos de espaldas a la Naturaleza, pero nuestra salud depende de ella mucho más de lo que pensamos.
Os invitamos a reflexionar con el siguiente vide

Os invitamos a reflexionar con el siguiente video.

Martxoak 8 KATERIK GABE, KATEAN

2020/03/03

KATERIK GABE, KATEAN: berdintasunaren katea eta emakumeen ahalduntzea indartzen jarraitzeko deia.

Martxoaren 8ko kanpainak berdintasunarekin eta emakumeen eskubideekin lotutako zenbait urteurren ekarri ditu gogora, hala nola, Beijingo Adierazpen eta Ekintza Plataformaren 25. urteurrena edo Berdintasunerako Euskal Legea onartu zeneko 15. urteurrena. Urteurren horiek gogoratuz, berdintasunaren aldeko eta emakumeen eskubideen aldeko lana atzetik datorren katea dela azpimarratu nahi du kanpainak.

Era berean, iraganean eskubideak lortzen eta berdintasunaren aldeko urratsak ematen joan diren emakume horiei guztiei omenaldi bat egiteko modu bat da, eta belaunaldi berriei dei bat egiteko, kateari jarraipena emateko eta emakumeen ahalduntzea indartzen jarraitzeko

Kanpainaren leloa hauxe da: KATERIK GABE, KATEAN.

Bideoa

Tartangak bat egiten du Europa mailan milurteko honetarako adostu den helburu honekin.

AFIko 2. Mailako ikasle talde bat StartInnova Programako finalean

02/03/2020

Aurreko otsailaren 19an izan zen finala, Sarrikoko Ekonomia eta Enpresa Zientzien fakultatean. Bertan Libuka taldeak (Jagoba Madariagak, Eneko Lopok, Urko Rodriguezek eta Txaber Riverok) beraien negozio ideia eta plana aurkezteko aukera izan zuten.

Proiektua horrela deskribatzen dute ikasleek: Libuka taldeko kideon ustez, gaur egungo ikaskuntza sisteman gabezia handia dago. Ikastetxeetan  internet bidez eta ordenagailuz lan egiten dugun bitartean, oraindik liburuak fisikoki bakarrik existitzen dira (Lanbide Heziketan, adibidez) eta hauxe atzera pauso bat dela uste dugu. Horregatik, ikasgai ezberdinetako liburuentzako online bidezko aplikazio bat sortzea erabaki dugu behar honi aurre egiteko. Libuka enpresak ikaskuntza baliabideen digitalizazioan datza. Horrela, ikasleon beharrizan bati ondo erantzuten diogula uste dugu eta ingurugiroa errespetatzen dugu”.

Gazteen ekintzailetza sustatzea helburu duen StartInnova programan, 18 urtetik gorako kategorian, hainbat ikastetxeetako 42 talde aurkeztu dira, non horietatik 4 talde 2. AFIkoak izan diren.
Zorionak talde finalistari eta gainontzeko taldeei ere, hilabete hauetan zehar egin duten lanagatik!