Albisteak

Aurreko urtean “Komunikazioak eta hodei-konputazioa” proiektuaren barruan 5G lan-taldea sortu ondoren, aurten aurrerapauso garrantzitsu bat eman da Euskadiko lanbide heziketarako lehen 5G
 laborategia
ren sorrerarekin. Laborategia, Tartanga LHIIko gela batean kokatua, Vicente Llanera (Somorrostro Ikastetxea) eta Mikel Juanes (Tartanga LHII) irakasleek zuzentzen dute
izan dezakeen eragina eta aplikazio-eremua aztertzea da. Gidatze autonomoa, Industrial Internet of Things (IIoT), bereizmen handiko ikus-entzunezko streaming-a, telemedikuntza… arlo horietan izango du
eragin handiena 5G-ak, eta gure ikastetxeetatik datozen aldaketei erantzun egokia ematea da gure xedea.

3D INPRIMAKETA ASTEA

Aste honetan 3D INPRIMAKETA ASTEA aurrera eramango dugu Tartangan. Hauxe mundo kreatiboa gure zentruko irakasleengana hurbildu nahian MasterClass desberdinak eskainiko ditugu.Bertan ikastetxeko familia profesional desberdinetako irakasleak hartuko dute parte. Ondoren, iaz egin gendun bezala,  "hauxe mundu kreatiboa" ekimena gure ikasleengana zabaltzeko asmoa dugu.

Ideia, bilaketa, diseinua, software, programak, inprimaketa , prototipoa,…. prozesu polita bezain interesgarria!

Reto-colaboración con la ONG ZABALKETA

Dentro de la metodología ETHAZI y con la colaboración de la ONG ZABALKETA, el alumnado de Integración social ha realizado un reto que ha consistido en el análisis de vulnerabilidades y las posibles vías para la construcción de la equidad de género en una zona de Bolivia. Es una buena herramienta metodológica que permite reflexionar sobre los “modelos de desarrollo”, e identificar las premisas necesarias para favorecer aquel que priorice los derechos y el bienestar de las personas, en un entorno respetuoso con el medio ambiente.

El alumnado participó activamente en la identificación de vulnerabilidades, propuso alternativas de cambio y además pudieron poner en práctica sus conocimientos teóricos sobre proyectos sociales.

La finalidad es incorporar valores y promover cambios de actitudes a partir del conocimiento y reflexión sobre las distintas realidades sociales y culturales del mundo

A25 Tartanga

"Erasoen aurrean, emakumeak saretu"

Azaroaren 25ean Tartangako irakasle eta ikasleok emakumeen aurkako biolentziaren aurrean planto egin genuen Hallean. Ikasle eta irakasleek osatutako batzordeak Woman in Black ekintza antolatu zuen eta parte hartze zabala izan genuen. Hilketa emakumeok jasaten dugun biolentziarien adierazpenik gordinena bada ere, egunero ematen diren indarkeria mota guztiak desagertarazteko lanean eta saretzen jarraituko dugu.

Azterkosta erakusketa

Azaroan zehar itsasoaren sekretuak, bizitza eta garrantzia ezagutzeko modu paregabea izango duzu ikastetxean!

Historiaurretik, gizakiak harreman estua izan du itsasoarekin baina ondo ezagutzen al dugu zer dagoen hor behean? Ba al dakigu klima aldaketak zer eragin duen gure itsasoetan? Panel desberdinen laguntzaz itsas-azpiko sekretu batzuk, bizitzaren sorrera, klima aldaketa, biomimetika… zer diren deskubritu ahal izango dugu!

Gozatu erakusketaz!