Albisteak

Erasmus+: Izena emateko epea zabalik

Europar Batasunean (FCT) praktikak egiteko izena emateko epea irekitzen da Goi Mailako eta Erdi Mailako Heziketa Zikloetako 2. mailako ikasleentzat eta Espezializazio kurtsoetarako.

Bilera informatiboa 2022ko irailaren 26an  ospatuko da, Areto Nagusian, 11:30etan. Adi!! 2LCB, 2RAD, 2PAE, eta Espezializazio kurtsoetarako 15:00etan.

Interesa baduzu, bilera informatiboa eta gero, bete izen-emate orria hurrengo estekan 2022ko irailaren 30a baino lehen eta bidali zure gutuna, Europass curriculuma ingelesez eta hizkuntza ziurtagiriak erasmus@tartanga.eus helbidera urriaren 5erako.

Hautapen prozesuaren oinarriak

Animatu!!!!!

Aurrematrikula eta Matrikula

Heziketa zikloak eta espezializazio kurtsoak

Matrikula

Ezohiko aldia : uztailak 28an eta 29an, eta irailaren 1etik urriaren 14ra

Uztailaren 27an, 14: 00etatik aurrera, hitzordua hartzeko aukera izango da web orriaren bitartez.

Plazak aldez aurreko hitzorduen bidez sortutako iritsiera-ordenaren arabera esleituko dira. Plazarik ez badago, zure izena itxaron-zerrendan sartuko da.

"Shadowing experience" en Tartanga

El 27 de abril tuvimos el placer de recibir a 4 alumnas de la ESO del Centro escolar San Adrián, participantes de la experiencia Shadowing: “Cómo ser profesional por un día”.

Esta experiencia organizada desde Bilbao Ekintza se presenta como una propuesta para impulsar una nueva línea de actuación cuyo objetivo es que las alumnas conozcan las familias profesionales y oferta formativa de conocimientos STEAM relacionadas con las actividades profesionales y los perfiles de FP demandados por las empresas del ámbito de los Servicios Avanzados.

Proyectos de innovación

Miembros de la Dirección de Innovación de Tartanga hemos tenido el placer de visitar BCMaterials, Centro Vasco de investigación  Materiales, Aplicaciones y Nanoestructuras de la mano de Javier del Campo García, Ikerbasque Research Professor. Un  centro de investigación autónomo lanzado en junio de 2012 por Ikerbasque, la Fundación Vasca para la Ciencia y la Universidad del País Vasco (UPV/EHU). Hemos aprovechado para dar un paso más en el desarrollo de uno de nuestros proyectos de innovación en curso y a su vez hemos explorado nuevas posibles colaboraciones futuras.

Eskerrik asko Javier.