Acreditación Competencias

Chile Programa

Matrikulatzeko ezhoiko aldia

Irailaren 1etik urriaren 15era

Interesatua bazaude, hartu hitzordua  gure WEB orrian

Plazen esleipena, aldez aurretik hartu den hitzorduaren arabera egingo dira

Erasmus+: izena emateko epea zabalik

13/09/2021

Europar Batasuneko (FCT) praktiketan izena emateko epea irekitzen da Goi Mailako eta Erdi Mailako Heziketa Zikloetako 2. mailako ikasleentzat.

Bilera informatiboak 2021ko irailaren 20tik 24ra bitartean egingo dira.

Interesa baduzu, bete izen-emate orria hurrengo estekan 2021ko irailaren 27a baino lehen eta bidali zure gutuna, Europako curriculuma ingelesez eta hizkuntza ziurtagiriak erasmus@tartanga.eus helbidera urriaren 5era

Anima zaitez!!!!!

Kontsultaren bat baduzu, atal batean sakatu, osatu eta bidali.

Ahalik eta lasterren izango duzu gure berri.

Idazkaritza

Hezkuntza- eta lanbide-orientazioa

Langile eta langabetuentzako ikastaroak

Lantokiko prestakuntza. LH Duala

Lanbide konpetentziak egiaztatzea

Bestelakoak

UN EMPUJÓN PARA LA FORMACIÓN PROFESIONAL DE TARTANGA

01/07/2021

UN EMPUJÓN PARA LA FORMACIÓN PROFESIONAL DE TARTANGA

El CIFP Tartanga LHII apuesta por la formación Dual, que consiste en alternar la formación en la empresa y en el centro educativo con los beneficios que reporta para ambas partes y por supuesto para el alumno/a que toma parte en ella.

El cambio en el paradigma de las organizaciones y el cambio generacional en las empresas han sido dos indicadores que nos han ayudado a generar la cultura de la Formación DUAL y potenciar el número de alumn@S /empresas que participarán el próximo 2021-2022.

El alumnado que ha participado durante este curso académico ha realizado un pequeño video ilustrativo sobre sus impresiones para ayudar en la toma de decisiones de cara a próximos cursos .

Eskerrik asko zuen harrera onagatik!

14/06/2021

Desde el Departamento de Información y Orientación Profesional de Tartanga queremos agradeceros la estupenda acogida y el  altísimo grado de satisfacción manifestado por todas vosotras tanto en las visitas que hemos realizado a grupos de la ESO y Bachiller centros de Erandio y alrededores. También queremos agradecer a las personas asistentes a alguna de las 5 jornadas de puertas abiertas  online para acercar la FP que hemos llevado a cabo a lo largo de este curso escolar.

No hemos podido acogeros a todas las personas interesadas en conocer nuestro Centro, profesorado e instalaciones de manera presencial pero esperamos con ilusión el próximo curso teneros por aquí o poderos atender de forma más cercana

Nahi duzuenarte!

"Zer da hiri jasangarria zuretzat" lehiaketako irabazlea ALBERTO SANCHEZ BARCO izan da.

15/04/2021

CIFP Tartanga LHIIren 2030 Agendak antolatutako "Zer da hiri jasangarria zuretzat" lehiaketako irabazlea ALBERTO SANCHEZ BARCO izan da, STIko 1. mailakoa. Kartelak isladatzen duen ideia ondokoa da: hiri iraunkor batean nola integratu behar diren eremu berdeak,  CO2 isuriak murriztu eta airearen kalitatea hobetu ahal izateko, energia berriztagarrien sustapena  eta lankidetza ekonomian denon parte hartzea sustatzea.

Gure esku dago  planeta hau kontserbatzea,  daukagun bakarra bait da.

Zorionak Alberto!

Mila esker parte hartzaile guztiei.<

Berrikuntza-Topaguneak 2021

22/03/2021

Aurten ere  Berrikuntza-Topaguneak oso giro atseginean ospatu egin ditugu Tartangan.

Gure helburu nagusiak zentroan berrikuntzaren kultura sustatzea, Sailburuordetzak Tknikaren bitartez kudeatzen dituen berrikuntza-proiektuetaz gain, zentroko proiektuak eta TKgune lanak ikusaraztea eta pertsonen arteko lankidetza-sareak bultzatzea izan dira. Honetaz gain ideia, proiektu edota ekintza berritzaile berrien sorrera  sustatzeko asmoz " ideien laborategia" dinamikari ekin diogu.

Zorionak berrikuntza-proiektu interesgarri horiek garatzen ari zareten lankide guztiei eta eskerrik asko parte-hartzaile guztioi zuen arretagatik, interesagatik eta lankidetzagatik!

Tartanga LHII ikastetxea STARTinnova sarietan finalista izan da.

08/03/2021

STARTINNOVA EL CORREO-k bultzatutako ekimen bat da eta bere helburuen artean ekintzailetasuna, berrikuntza eta irudimena lantzea da.

Horrela, ikasleek CANVAS metodologia jarraituz enpresa proiektu bat diseinatu behar dute talde lana eginez.

Ikastetxean 2.GADeko ikasleekin proiektuan parte hartzea erabaki genuen eta ikasle talde batek bost finalisten artean geratzea lortu du.

Irati Uribe, Ismene Fernandez eta Iñigo Alvarezek EREN plataforma sortu zuten ostalariek bezeroei denbora errealean informazioa eman ahal izateko, jatetxean arreta jasotzeko behar duten edukierari eta itxarote-denborari buruz.

Otsailean proiektuaren defentsa egin zuten Sarriko ekonomia fakultatean eta pasaden asteartean saria jaso zuten egindako lan ederragatik.

ZORIONAK!!

Idazkaritzan izapideak egiteko