Libreak

Acreditación Competencias

Ziklo sarbide probak

Chile Programa

Kontsultaren bat baduzu, atal batean sakatu, osatu eta bidali.

Ahalik eta lasterren izango duzu gure berri.

Idazkaritza

Hezkuntza- eta lanbide-orientazioa

Langile eta langabetuentzako ikastaroak

Lantokiko prestakuntza. LH Duala

Lanbide konpetentziak egiaztatzea

Bestelakoak

"Zer da hiri jasangarria zuretzat" lehiaketako irabazlea ALBERTO SANCHEZ BARCO izan da.

15/04/2021

CIFP Tartanga LHIIren 2030 Agendak antolatutako "Zer da hiri jasangarria zuretzat" lehiaketako irabazlea ALBERTO SANCHEZ BARCO izan da, STIko 1. mailakoa. Kartelak isladatzen duen ideia ondokoa da: hiri iraunkor batean nola integratu behar diren eremu berdeak,  CO2 isuriak murriztu eta airearen kalitatea hobetu ahal izateko, energia berriztagarrien sustapena  eta lankidetza ekonomian denon parte hartzea sustatzea.

Gure esku dago  planeta hau kontserbatzea,  daukagun bakarra bait da.

Zorionak Alberto!

Mila esker parte hartzaile guztiei.<

Berrikuntza-Topaguneak 2021

22/03/2021

Aurten ere  Berrikuntza-Topaguneak oso giro atseginean ospatu egin ditugu Tartangan.

Gure helburu nagusiak zentroan berrikuntzaren kultura sustatzea, Sailburuordetzak Tknikaren bitartez kudeatzen dituen berrikuntza-proiektuetaz gain, zentroko proiektuak eta TKgune lanak ikusaraztea eta pertsonen arteko lankidetza-sareak bultzatzea izan dira. Honetaz gain ideia, proiektu edota ekintza berritzaile berrien sorrera  sustatzeko asmoz " ideien laborategia" dinamikari ekin diogu.

Zorionak berrikuntza-proiektu interesgarri horiek garatzen ari zareten lankide guztiei eta eskerrik asko parte-hartzaile guztioi zuen arretagatik, interesagatik eta lankidetzagatik!

Tartanga LHII ikastetxea STARTinnova sarietan finalista izan da.

08/03/2021

STARTINNOVA EL CORREO-k bultzatutako ekimen bat da eta bere helburuen artean ekintzailetasuna, berrikuntza eta irudimena lantzea da.

Horrela, ikasleek CANVAS metodologia jarraituz enpresa proiektu bat diseinatu behar dute talde lana eginez.

Ikastetxean 2.GADeko ikasleekin proiektuan parte hartzea erabaki genuen eta ikasle talde batek bost finalisten artean geratzea lortu du.

Irati Uribe, Ismene Fernandez eta Iñigo Alvarezek EREN plataforma sortu zuten ostalariek bezeroei denbora errealean informazioa eman ahal izateko, jatetxean arreta jasotzeko behar duten edukierari eta itxarote-denborari buruz.

Otsailean proiektuaren defentsa egin zuten Sarriko ekonomia fakultatean eta pasaden asteartean saria jaso zuten egindako lan ederragatik.

ZORIONAK!!

The Five Covens, ya disponible en la Store de PlayStation

25/02/2021

El Videojuego desarrollado por nuestros alumnos y alumnas de A3D ,The Five Covens, ya disponible en la Store de PlayStation. Un retorno a los clásicos de puzles y plataformas cargado de mucha magia.

The Five Covens

Artículo: Desarrollado en el Games Camp de Bilbao, de la mano de rBorn Games, The Five Covens sigue un formato de plataformas 3D, rescatando sensaciones de los clásicos del género. El estudio ha estado dando forma al proyecto durante el último año para su lanzamiento el próximo 25 de Febrero...

GARAPEN IRAUNKORRERAKO HELBURUAK, ZER DIREN ETA NOLA IRISTEN GAREN

22/01/2021

UNESCO Etxeak animazio bat sortu du Gasteizko Udalaren, Bilboko Udalaren eta Garapenerako Lankidetzaren Euskal Agentziaren laguntzarekin, 2030 Agenda zer den eta Garapen Iraunkorrerako Helburuak zein diren azaltzeko. Ikus-entzunezko hau ezinbesteko tresna da 2030 Agenda eta GIHak modu erakargarri eta hurbilean ulertarazteko eta zabaltzeko. Animazioaren helburua da 2030 Agenda eta GIHak testuinguru globalean zein tokian tokiko testuinguruan ezagutaraztea eta guri nola eragiten diguten azaltzea, gizarte informatuago eta kontzienteago bat sortu ahal izateko. Halaber, ikus-entzunezko honen bitartez, iraunkortasuna, genero-berdintasuna, justizia eta giza eskubideak nabarmendu nahi dira, baita herritar aktibo eta kontzienteek duten betebeharra ere.

Idazkaritzan izapideak egiteko

Eskatu edozein momentutan