Matrikula

1º Ohiko matrikula epea: Uztailaren 13tik uztailaren 17ra

• 2º Aparteko matrikula epea, 1. Fasea: Uztailaren 21etik uztailaren 31ra

• 3º Aparteko matrikula epea, 2. Fasea: Irailaren 1etik urriaren 16ra

• --------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Matrikula formalizatzea

1º Ohiko aldian: : Uztailaren 13tik uztailaren 17ra

Ohiko aldian honako hauek matrikulatu ahal izango dira:

• Plaza lortu duten eta onartzen duten pertsonak.
  • Aurre-matrikula egin eta plazarik esleitu ez zaien pertsonak, plaza libreak geratzen badira.

*OHARRA: Plaza lortu dutenak baina ez direnak matrikulatuko berariaz uko egin behar diote plazari, honako orri hau betez.

Uko egite horri esker, beste pertsona batek aldi horretan sortuko den plaza librea eskuratu ahal izango du.

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Matrikulatzeko beharrezko dokumentazioa

Matrikula egiteko, honako informazio hau bidali behar da posta elektronikora: matrikula@tartanga.eus / Asuntoa:  2020-21 ikasturteko matrikula

- Izena, abizenak, NAN-a (eskaneatuta edo argazkia),

- Matrikula egin nahi denaren  zikloaren izena

- Telefono mugikorra.
- Eskola-aseguruaren ordainketa-bankuko abonua (eskaneatua edo argazkia). 28 urtetik beherakoak solik. KUTXABANK kontuan 2095-0611-009109421015, 1,12 € diru sarrera egin.

Ikasle interesatuak formalizatu beharko du matrikula, edo bestela idatziz baimendutako pertsona batek. Baimena emateko orria. Beti eskatu beharko da aurretik hitzordua web orriaren bidez.

2. mailara igarotzen diren ikasleak

Epea: ekainaren 15etik uztailaren 3ra

Matrikula mezu elektroniko bat (matricula@tartanga.eus ondoko Gaia jarriz : Matrikula 2020-21 ikasturtea) bidaliz egingo da informazio hau emanez:

• -Izena, abizenak, NAN zenbakia, matrikulatuta egon den kurtsoa eta mobila.

Ikasle errepikatzaileak Ekainaren 26an

Egun horretan matrikula egitea oso garrantzitsua da.

Matrikula mezu elektroniko bat (matricula@tartanga.eus ondoko Gaia jarriz : Errepikatzaileak 2020-21 ikasturtea) bidaliz egingo da informazio hau emanez:

• -Izena, abizenak, NAN zenbakia, matrikulatuta egon den kurtsoa eta mobila.

• -Eskola Aseguruaren bankuaren ordain agiria (eskaneatuta edo argazkia atxikituta bidaliz)